Sunday, June 5

Good Bye Kemaman, Putrajaya, I'm Coming

Assalamualaikum wbt;

Diam tak diam, lama jugak aku x update blog aku nie, hampir 3 tahun lamanya. Tentu korang tertanya-tanya apa maksud tajuk update aku kali ni kan... "Good Bye Kemaman, Putrajaya, I'm Coming", demikianlah update aku kali nie.

Selama 7 tahun 4 bulan 26 hari aku berada di bumi INTAN Kampus Wilayah Timur, Kemaman, Terengganu Darul Iman. Pada 29 Mac 2016 lalu, aku menerima emel tawaran pemangkuan ke gred yang lebih tinggi. Mestilah aku menerima tawaran ini, mana boleh aku lepaskan gitu aje.

Maka, pada 5 April 2016, bergeraklah aku ke Putrajaya untuk melaporkan diri pada keesokan harinya. Korang tahu tak kat mane? Kat sinilah aku melaporkan diri.


Aku ditempatkan di Aras 7. Alhamdulillah, aku masih melaksanakan kerja-kerja yang sama seperti di tempat lama.

Sekarang sudah lebih sebulan aku berada di sini, alhamdulillah, dapatlah juga aku menyesuaikan diri dengan persekitaran baru dan suasana pejabat yang baru, bergaul dengan kawan-kawan baru dan yang penting dapat cuci mata dengan gewe gewe hok cun. Mungkin jodoh aku kat sini kot.. he he he.... kita hanya mampu merancang tuhan yang maha menentukan.

oklah, rasanya cukup sampai sini dululah aku update blog aku yang tak seberapa nie.

jumpa lagi di lain masa lain ketika ye.

No comments:

Post a Comment